Shop Mobile More Submit  Join Login
I Am A Rock Star by Antiquity-Dreams I Am A Rock Star by Antiquity-Dreams
Lol Just more Skyyler McLovin of Last Missed Chance crack.

Photo by... :iconthesinisterlove: ?? I am not sure O.o;
Add a Comment:
 
:iconthebbqspecial:
thebbqspecial Featured By Owner Jul 22, 2010   Traditional Artist
wtf?
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jul 28, 2010
Just accept it. There was a journal that went with it.
Reply
:iconthebbqspecial:
thebbqspecial Featured By Owner Jul 29, 2010   Traditional Artist
:iconking-reaper:
Reply
:icondanabannanapan:
DanaBannanaPan Featured By Owner Jul 14, 2010
whoo Jrock naruto??
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jul 21, 2010
Nope.. just Skyyler McLovin
Reply
:icondeggey:
deggey Featured By Owner Apr 28, 2010  Student Digital Artist
...I like the hair.

I kinda want to start doing cosplay or whatever it's called. It looks like a lot of fun!
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Apr 28, 2010
It totally is :D! Costume play (cosplay) is the best!
Reply
:iconsasukelovergirl111:
sasukelovergirl111 Featured By Owner Jan 12, 2010
Cool lookin'!
Reply
:iconcalikaru13:
CaliKaru13 Featured By Owner Jan 12, 2010  Student General Artist
Totally awesomeness!
Reply
:iconflamingay:
FlaminGay Featured By Owner Jan 12, 2010  Hobbyist General Artist
amazing picture, love the hair >w<
Reply
:iconluvsticka:
luvsticka Featured By Owner Jan 12, 2010
Omg. This is soo coooool. Love the hair and the glasses. <333
Reply
:iconyigitaral:
yigitaral Featured By Owner Jan 12, 2010
Half Naruto, half Rock Star...
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 12, 2010
O.o how is it Naruto? That's an Ichigo wig.
Reply
:iconpantlessninja:
pantlessninja Featured By Owner Jan 12, 2010
very J-rock of you.
Reply
:iconookhaineoo:
OoKhaineoO Featured By Owner Jan 11, 2010
WOOOH techno punk googles!!!
Reply
:iconharuwa-nakutai:
Haruwa-Nakutai Featured By Owner Jan 11, 2010  Hobbyist General Artist
Your goggles=I want
Reply
:icongothicsakurablossom:
GothicSakuraBlossom Featured By Owner Jan 11, 2010
Best worst band ever!
lol xD

Based off the bios and such I did happen to like Skyler the best.

Did you get any crazy random band footage??

lol xD
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 12, 2010
Lol I think I have one part of Marcus-Markus on a children's toy at the park but that's about it.
Reply
:iconhinatableu:
Hinatableu Featured By Owner Jan 11, 2010
Okay lol, I just checked this after I posted my comment to the last pic. It's pretty funny because of your title here and part of what I say in my comment.^^;

Though I'm a rock star does sound more like him than saying super star hehe...though I guess they're slightly similar huh.o.O
:shrug: meh i dunno lol

Anyways, I love your character and your cosplay for him xD. This is a nice photo too.
Reply
:iconsideoflife:
SideOfLife Featured By Owner Jan 11, 2010
Oooh, youre so pretty <3

Are you using a cellphone O.o? Love the goggles <3 And your hair makes me want to cut mine off, but then it wont grow back by halloween T.T
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 12, 2010
Lol actually those are headphones XD
Reply
:iconsideoflife:
SideOfLife Featured By Owner Jan 12, 2010
lol XD i couldnt tell XD
Reply
:icongowdizzy:
GOWDizzy Featured By Owner Jan 11, 2010
I love your outfits.
Thier so amazing.
Reply
:iconflame-petals:
Flame-Petals Featured By Owner Jan 11, 2010
This is fucking amazing!
Reply
:iconthe-girl-named-ryan:
the-girl-named-ryan Featured By Owner Jan 11, 2010  Hobbyist Photographer
I love this! :clap:
Reply
:iconmikoto02:
Mikoto02 Featured By Owner Jan 11, 2010
Pfft. It's pretty impressive to fool ppl like that XD
Reply
:iconrevelationsinink:
RevelationsInInk Featured By Owner Jan 11, 2010  Student General Artist
Hey there: I made a manipulation of this photo. [link] :la:

If you'd rather I not work with your photos, just let me know.
Reply
:iconvrbandmem:
vrbandmem Featured By Owner Jan 11, 2010  Student General Artist
You look like Nikki Sixx but with orange hair inbstead of black. I mean Exactly.
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 11, 2010
noooo idea who you're talking about XD
Reply
:iconvrbandmem:
vrbandmem Featured By Owner Jan 11, 2010  Student General Artist
XD [link] The hair style looks like his almost XD Which is Awesome!
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 12, 2010
Just a little creepy of a photo XDDD
Reply
:iconvrbandmem:
vrbandmem Featured By Owner Jan 12, 2010  Student General Artist
XDDDDD!!
Reply
:iconbliljerk101:
bliljerk101 Featured By Owner Jan 11, 2010
rock on
Reply
:icondreams-celestial:
dreams-celestial Featured By Owner Jan 11, 2010  Hobbyist Artist
For a second there I thought you to be Naru. I had to do a second glance to make sure it was you. Mainly because of the vibrant hair, it throw me off for a bit. Its a very good look for you though, Please post more.
Reply
:iconneven-ebrez:
Neven-Ebrez Featured By Owner Jan 11, 2010
I wish so bad that you would make a crack song and video to go with this. So Epic. I'm still laughing. XD
Reply
:iconhoshiwerewolfknight:
Hoshiwerewolfknight Featured By Owner Jan 11, 2010  Student General Artist
Wow! This is a really great shot! XD
Do you guys really have a band? :D Because the cosplay group I'm a part of, aicosplay, is also a band!!!
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 11, 2010
Lol no, we all just got really bored and made it up XD
Reply
:iconhoshiwerewolfknight:
Hoshiwerewolfknight Featured By Owner Jan 12, 2010  Student General Artist
Oh, okay^^ Haha I thought you guys were serious...XP
Well we are! Look for our profile for more details! Haha, the mother of our cosplay group, Yuki cosplays as Naruto! XD
Reply
:icontwiniewinie2:
twiniewinie2 Featured By Owner Jan 11, 2010
Awesome cosplay love the gogles on the top!
Reply
:iconx-russianroulette-x:
x-RussianRoulette-x Featured By Owner Jan 11, 2010
These pictures made me laugh.
And then my parents looked at me funny.

It looks like you guys really had fun with this, and you look really nice.
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 11, 2010
Well thank you! We really did have fun :3 lol
Reply
:iconakayuki2106:
AkaYuki2106 Featured By Owner Jan 11, 2010
XDDDDDD

...

:XD:
Reply
:iconariashy:
Ariashy Featured By Owner Jan 11, 2010  Student Artist
I love your glasses/googles where did you buy them ?! and do they come in blue ?
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 11, 2010
Bought them at some really random gas station 6 months ago XD
Reply
:iconariashy:
Ariashy Featured By Owner Jan 11, 2010  Student Artist
Damn !!! Lol !!! Ah i hate the dentist !!! *rolls on Page in pain*
Reply
:iconlozzy-dead:
Lozzy-DEAD Featured By Owner Jan 11, 2010
lmao, that journal almost fool'd me... almost (':
But yeah, this is amazing
Great idea for it btw c:
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 11, 2010
Well thank you :3
Reply
:iconlozzy-dead:
Lozzy-DEAD Featured By Owner Jan 11, 2010
welcome :hug:
Reply
:iconyurikorp:
YurikoRP Featured By Owner Jan 11, 2010
This is cool I love this shot
Reply
:icons-xasus:
S-Xasus Featured By Owner Jan 11, 2010  Hobbyist General Artist
LOL... still makes me laugh. I always love how great your wigs are styled
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 800 × 600




Details

Submitted on
January 11, 2010
Image Size
526 KB
Resolution
800×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,100
Favourites
512 (who?)
Comments
57
Downloads
98

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon PowerShot SD900
Shutter Speed
1/8 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
8 mm
Date Taken
Jan 2, 2009, 8:24:23 AM
×