Shop Mobile More Submit  Join Login
Psyche by Antiquity-Dreams Psyche by Antiquity-Dreams
So Naru and I did the OST version (Psyche and Delic) of Shizuo Heiwajima and Izaya Orihara (from Durarara) a long time ago. As in, Yaoi con 2012, but we never managed to get pictures of the outfits. Until last weekend. Thanks to Mike Rollerson and Dayyrl, we managed to get a full set out and I'm very very happy with the results.

Enjoy?

Related Photo:


Psyche and/or Izaya Orihara by Me
Awesome Photography by Mike Rollerson [link]
Stupid amounts of Edits by Me
Add a Comment:
 
:iconvaldrein:
Valdrein Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Artisan Crafter
Fantastic :woohoo:
I'm so happy you guys made these versions <3
Perfection.
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Feb 18, 2013
We were talking about making all the versions but... meh. Lol all the same, thank you pumpkin! I miss your face like woah o_o
Reply
:iconyaoiqueen1:
YaoiQueen1 Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Writer
you're just so awesome!
Reply
:iconyaoiqueen1:
YaoiQueen1 Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Writer
You will never understand how much i love this
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Feb 6, 2013
Lol apparently not, but I'll try? XD
Reply
:iconnaricie:
Naricie Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist
You're adorable as Psyche!!!!! *fangirling*
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Feb 6, 2013
^^ <3 I'm happy to hear that! Thank you!
Reply
:iconnaricie:
Naricie Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist
you're most welcome! I really mean it :happybounce:
Reply
:icongothmaureen:
GothMaureen Featured By Owner Feb 1, 2013
Amazing job! I love seeing people cosplay these guys. :D
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Feb 1, 2013
:D!!! Yay! I'm glad to hear it lol
Reply
:icongothmaureen:
GothMaureen Featured By Owner Feb 1, 2013
Aww..yay. :D
Reply
:iconkaori-lives:
kaori-lives Featured By Owner Jan 31, 2013  Hobbyist General Artist
Unff. I didn't think Izaya and Shizuo could get any gayer than they already were.

I was wrong. Very wrong.

Beautiful work as always <3
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 31, 2013
LMFAO yeah... psyche and Delic are pretty gay XD
Reply
:iconvortexcosplay:
VortexCosplay Featured By Owner Jan 31, 2013  Hobbyist Filmographer
Oh my gosh I LOVE Physchadelic!Cosplays!!!!!! :iconiheartitplz:
YOU LOOK FREAKING AWESOME!!!!!!! :iconla-plz:
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 31, 2013
Lol thank you!!!! Wait until you see our Pysche AND Delic pictures. The combo is great lol
Reply
:iconuchihaclanavenger:
UchihaClanAvenger Featured By Owner Jan 31, 2013  Student General Artist
*dies* I'm dying here!!! I LOVE IT SO MUCH!!! you look amazing!!! <3 <3 <3 <3
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 31, 2013
Oooh thank you! I'm super happy you think so! I'll be posting pairing shots tomorrow in case you're interested :D
Reply
:iconuchihaclanavenger:
UchihaClanAvenger Featured By Owner Feb 1, 2013  Student General Artist
YAYAYAYAYAYAY!!!!!! I just love love love seeing you two updating tumblr or deviantart it always makes me smile :)
Reply
:icontoxictenshi27:
ToxicTenshi27 Featured By Owner Jan 31, 2013
work it~!
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 31, 2013
Oh it has been worked. lol
Reply
:iconluminousflame:
LuminousFlame Featured By Owner Jan 31, 2013  Hobbyist Photographer
I love the background, it's so bright and pink and beautiful.
You are just an amazing editor, the photographer is just brilliant!
Very well done on the costumes!
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 31, 2013
It's teamwork at its finest :D! Lol
Reply
:iconluminousflame:
LuminousFlame Featured By Owner Jan 31, 2013  Hobbyist Photographer
very well put and your completely Right!
Reply
:iconshuika:
shuika Featured By Owner Jan 31, 2013  Hobbyist
awww so cute <3
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 31, 2013
Aww thank you X3
Reply
:iconshuika:
shuika Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist
you are mostly dearest welcome :) or something in that directing hehe :)
Reply
:iconloveblossom3060:
LoveBlossom3060 Featured By Owner Jan 31, 2013
This is so nice! I really like the outfit! ^_^
Reply
:iconantiquity-dreams:
Antiquity-Dreams Featured By Owner Jan 31, 2013
Thank you very much :D!
Reply
:iconloveblossom3060:
LoveBlossom3060 Featured By Owner Jan 31, 2013
Your very welcome! ^^)
Reply
:iconmystickyuubi24:
MysticKyuubi24 Featured By Owner Jan 31, 2013  Hobbyist General Artist
So adorable, love it! ^_^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 31, 2013
Image Size
506 KB
Resolution
603×900
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,892
Favourites
193 (who?)
Comments
30
Downloads
74

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 7D
Shutter Speed
1/200 second
Aperture
F/8.0
Focal Length
30 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Jan 27, 2013, 4:04:28 PM
Software
Adobe Photoshop CS5 Windows
Sensor Size
2mm
×